– Det känns superkul med PUMA. Jag har varit ett stort PUMA-fan sen jag gick på gymnasiet och att få jobba med ett varumärke av deras kaliber känns stort. I höst frontar jag deras exklusiva kollektion för Stadium och i vår släpper vi något ännu större. Det känns ”nyp-mig-i-armen”-stort, säger Kenza.
Målet med den Cara Delevingne-inspirerade kampanjen DO YOU är att uppmuntra kvinnor att vara starka och säkra i sig själva. Genom att kommunicera ett positivt budskap kring självförtroende och motivation, samt att uppmana kvinnor att inte kompromissa gällande sin personliga stil, träning eller livsstil hoppas PUMA bidra till att stärka kvinnor att vara sanna mot sig själva.
Sunt ideal och karismatisk personlighet
Med sina sunda ideal, sin karismatiska personlighet och sin stora grupp kvinnliga följare var Kenza ett självklart val för PUMA. Kampanjen DO YOU och Luxury Pack är första steget in i ett längre samarbete mellan PUMA och Kenza. I Luxury Pack kollektionen vävs sportiga material och exklusiva detaljer samman för att skapa både en lyxig upplevelse och en stark look.
– Vi är stolta över att Nordens största influencer, Kenza, är med på resan vi genomför med PUMA WOMEN. Detta är början på ett långsiktigt samarbete och vi är glada över att ha Stadium som exklusiv återförsäljare av höstens kollektion. Den unika kollektionen representerar den aktiva kvinnan som inte kompromissar när det kommer till stil. Det är precis det PUMA WOMEN står för och hur Kenza är, säger Sanna Jakonen, Nordic Performance Marketing Manager på PUMA.
Luxury Pack är starten på ett längre samarbete mellan PUMA och Kenza. Produkterna kommer att finns tillgängliga HÄR från den 14 september.
Först till kvarn, kan jag tro!
För mer inspiration följ mig på Instagram HÄR och Bloglovin´HÄR.
/adlinks
Kenza <3 PUMA = true
WOW! The world’s most beautiful Kenza becomes the new face for PUMA’s campaign DO YOU, as well as their new collection Luxury Pack.
”It feels super cool with PUMA. I have been a big PUMA fan since I went to high school and getting to work with a brand of their caliber feels great. This fall I front their exclusive collection for Stadium and in the spring we will release something even bigger. Somebody pinch me, says Kenza.
The goal of the Cara Delevingne-inspired campaign DO YOU is to encourage women to be strong and secure in themselves. By communicating a positive message about self-esteem and motivation, as well as inviting women not to compromise regarding their personal style, exercise or lifestyle, PUMA hopes to help women to be true to themselves.
Healthy ideals, charismatic personality
With her healthy ideals, charismatic personality and large group of female followers, Kenza was an obvious choice for PUMA. The DO YOU and Luxury Pack campaign is the first step in a longer collaboration between PUMA and Kenza. In the Luxury Pack collection, sporty materials and exclusive details are woven together to create both a luxurious experience and a strong look.
”We are proud that the largest influencer in the Nordic region, Kenza, is being a part of the PUMA WOMEN journey. This is the beginning of long-term collaboration and we are pleased to have Stadium as exclusive retailers of this fall collection. The unique collection represents the active woman who does not compromise when it comes to style. That’s exactly what PUMA WOMEN stands for and how Kenza is, says Sanna Jakonen, Nordic Performance Marketing Manager at PUMA.
Luxury Pack is the start of a longer collaboration between PUMA and Kenza. The products will be available HERE from September 14th.
First come, first serve, I guess…
For more inspiration follow me on Instagram HERE and Bloglovin´HERE.
/adlinks